Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Staedter Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

Freitag, 29. Juni 2018, 10:38

Plauderecke Spam

fremtid Zidane til tirsdagNoen problemer helt min kontroll mine eneste tanker på Real Madrid sjef Zinedine Zidane har blitt tvunget til å diskutere sin fremtid foran Champions Brasil VM drakt League-bandet med Paris Saint Germain på Wedneday kveld.
Den franske sjefen har vært under økt press for Santiago Bernabeu denne sesongen etter å ha fallet bak Barcelona i form av tittelkonkurransen og forlatt Copa del Rey etter nederlag til Leganes.
Nærmer seg kampen med Ligue 1-ledere PSG, vet Zidane at ingenting annet enn en seier vil holde jobben trygg og gi sjansen til suksess til klubben denne sesongen.
Madrid er i god form etter å ha trukket Real Sociedad 5-2 i ligaen på lørdag, mens besøker side PSG slo Toulouse 1-0.
Den tidligere midtbanespilleren har snakket foran slipset, og sa at han ikke tenker på sin fremtid.
'Mine eneste tanker er på morgendagens kamp, ​​ikke min egen fremtid sa Zidane til tirsdagNoen problemer er helt ut av Brasil VM drakt min kontroll og mine eneste tanker er på spillet, forbereder det både taktisk og sørger for at spillerens tilnærming er riktig, som jeg er sikker på at det blir.
'Det er fantastisk å være en del av slike viktige kamper, det er press som følger med, men det er normalt, og jeg liker presset, som også mine spillere.
'Dette er ikke en endelig for meg, mine eneste tanker er på laget godt, for hvis vi gjør det så har vi en stor sjanse.
'Vil BBC spille? Du vil vite i morgen hvordan vi skal starte kampen, men akkurat nå vil jeg ikke fortelle deg om system og form av teamet vårt.
'Guti en fremtidig Madrid-coach? Ja, han er definitivt i stand til å gjøre det en dag - han har tilbrakt mesteparten av livet her, så det er naturlig. '
#GilbertPi fodboldtrojer KarinzhX
ThaliagpF billige fotballdrakter FredaShed
TamelaThi billige fodboldtrojer DeeKittre
JadaTnaed billiga fotbollstr
geweißt